VEELGESTELDE VRAGEN

HOE HOUD IK MIJN PLANTEN GEZOND?

Elke plant heeft zijn eigen verzorging nodig, zoek jouw verzorgingsvraag hier op. De verzorgingstips staan erachter!

WAAR KOMEN MIJN PLANTEN VANDAAN?

Alle Beautanic Lifestyle planten worden op- en afgekweekt in onze eigen kwekerij in Honselersdijk. Kwekerij MDK is een innovatief en duurzaam tuinbouwbedrijf.

Lees hier meer over de kwekerij

HOE DUURZAAM ZIJN MIJN PLANTEN?

Lees er alles over op onze duurzaamheidspagina.

IK HEB GEEN BEVESTIGINGSMAIL ONTVANGEN

Neem contact met ons op via e-mail of WhatsApp en we controleren in ons systeem of jouw bestelling goed is doorgekomen. Check ook even je spambox; dit is een extra beveiligde map in je mailbox.

KAN IK OOK EEN BEAUTANIC LIFESTYLE PLANT BESTELLEN VOOR EEN ANDER?

Jazeker, de ontvanger zal ontzettend verrast zijn met haar nieuwe Beautanic huisgenoot. Je kunt bij het plaatsen van de bestelling het verzendadres van de ontvanger invullen. Let er wel op dat je alleen het verzendadres van de ontvanger invult, niet het factuur- en e-mailadres.

HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?

De website werkt simpel. We hebben een breed assortiment van grote, groene planten voor jou geselecteerd. Alle planten worden standaard geleverd in een Beautanic Hydropot. Alle planten die we nu verzenden zijn verkrijgbaar met een passende ompot. Deze kun je selecteren in combinatie met jouw product op de productpagina. Plaats jouw bestelling door je gegevens in te vullen en de betaalmogelijkheid te selecteren. Wanneer je bestelling geslaagd is, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Zodra we jouw Beautanic plant(en) hebben ingepakt ontvang je een e-mail met een Track & Trace code, zodat je jouw bestelling kunt volgen.

ONTVANG IK EEN FACTUUR NA MIJN BESTELLING?

Nadat je een bestelling geplaatst hebt, ontvang je de bevestigingsmail met de factuur.

OP WELKE MANIEREN KAN IK BETALEN?

Je kunt betalen per Visa, MasterCard, Maestro, iDEAL, Shop Pay, Apple Pay en Google Pay.

HOE WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?

Beautanic Lifestyle maakt gebruik van verzending per PostNL. Nadat jouw bestelling verzonden is, ontvang je een mail met jouw Track & Trace informatie.

HOE WORDEN MIJN PLANTEN ONGESCHONDEN GELEVERD?

We beschikken over passende verzenddozen, waarbij er niets met jouw plant(en) kan gebeuren. Liggend, ondersteboven, onze planten zijn helemaal beschermd in onze verzendverpakkingen. Mocht er nu onverhoopt toch iets misgaan tijdens het transport, dan lossen we het zo snel mogelijk op.

HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING IN HUIS HEB?

Beautanic Lifestyle hanteert een levertijd van maximaal 2 werkdagen. Echter hebben alle pakketbezorgdiensten het nu druk, waardoor de zending langer onderweg kan zijn dan normaal.

IK HEB MIJN BESTELLING NOG NIET ONTVANGEN

Wat vervelend. Als je een verzendbevestiging ontvangen hebt met Track & Trace informatie kun je deze checken via de website van PostNL. Heb je vragen over de status van jouw bestelling? PostNL is bereikbaar om je vragen te beantwoorden.

IK HEB EEN KLACHT OVER DE BEZORGING

Wat vervelend dat je niet tevreden bent over de bezorging. PostNL is bereikbaar voor jouw klacht. Kom je er niet uit met PostNL, stuur ons een e-mail of WhatsApp.

KAN IK MIJN BEAUTANIC LIFESTYLE PLANT OOK AFHALEN?

Jazeker. Onze Beautanic Store is van donderdag tot en met zaterdag geopend van 9:00 - 17:00 uur. Je kunt in het bestelproces aangeven dat je jouw bestelling in de fysieke winkel af komt halen.

KAN IK MIJN BESTELLING OOK RETOURNEREN?

Beautanic Lifestyle planten vallen onder bederfelijke producten, deze kunnen we helaas niet terugnemen.

KAN IK AANSPRAAK MAKEN OP MIJN HERROEPINGSRECHT?

Officieel geldt voor alle producten die je online koopt een bedenktermijn van 14 dagen na het ontvangen van de producten. Er is echter een uitzondering voor bederfelijke producten, zoals onze groene kamerplanten. Hiervoor geldt het herroepingsrecht niet.

x